lunes, 16 de febrero de 2015

Montu absueltu: la llucha ye’l camín





Dende Darréu queremos treslladar les nueses felicitaciones a Montu pola so absolución, tres afrontar un procesu xudicial nel que se-y pedíen trés años de cárcel por una supuesta participación nes protestes mineres del Pozu Santiago.


Como bien manifestaba Montu, tratábase d’un montaxe policial, otru más de les fuercies represives a sueldu del Estáu español. Sicasí, plantóse cara a la situación dende la denuncia pública, l’arrenuncia a pautos xudiciales, la organización y la movilización, con un resultáu perpositivu a la vista de toes y toos.


Tamién nos paez afayaízo destacar dende la mocedá’l papel de la plataforma ¡Asturies en Pie! nesti y otros frentes antirrepresivos, amusándose una vegada más como una ferramienta mui útil pa la solidaridá popular y la xunión de fuercies de coleutivos que, dende distintes óptiques y estayes de trabayu, espeyen unos plantegamientos mínimos comunes.


Pesie a esta bona noticia, nun escaecemos qu’hai entá munchos casos represivos abiertos n’Asturies, destacando tamién nel tarrén mineru el de los 5 de Zarréu, pa los qu’aprovechamos pa esixir de nueu l’ABSOLUCIÓN, como pal restu de represaliaes/os por lluches.

No hay comentarios:

Publicar un comentario