jueves, 14 de enero de 2016

¡Mugi daitezen harriak!





“Pa mover les piedres” yera’l llema de la clásica convocatoria de xineru polos drechos de les preses y los presos políticos vascos. Nesta ocasión el númeru de ciudaes protagonistes ampliábase y miles de persones enllenaron les calles de Bilbo y de Baiona.

Una delegación de Darréu sofitó la causa acudiendo a la manifestación de Bilbo, onde ente más de setenta mil persones recorrió les calles bilbaínes xunto al restu de banderes internacionalistes. La nuesa presencia na manifestación débese al indudable sofitu que tenemos pa cola causa vasca y el total refugu a les práutiques represives de los estaos francés y español, que siguen exerciendo la violencia contra’l pueblu vascu, encarcelando a la militancia ya incumpliendo los drechos humanos de les preses con taútiques como la dispersión, la non lliberación de les preses enfermes o los castigos en celdes d’aisllamientu.




Nesi mesmu día, Darréu participó de los actos entamaos pola organización internacionalista Askapena; actu políticu na plaza Bilbi, xinta popular y poteo tres finar la manifestación. El procesu d’Askapena y cinco de los sos militantes ye un exemplu más de la represión que sigue sufriendo’l pueblu vascu anguaño, pesie a tar inmerses nun procesu de paz, procesu qu’ a los estaos francés y español nun-yos interesa, recurriendo davezu a la represión de too aquello que güela a lliberación del pueblu vascu.

¡EUSKAL HERRIA NUN CAMINA SOLA!

No hay comentarios:

Publicar un comentario