jueves, 17 de marzo de 2016

Escontra la Xunión Europea de la vergoña: ¡persones refuxaes, bienllegaes!



Les llendes d’estaos como Grecia o Macedonia siguen apurriendo estos últimos díes imaxes bien llamentables de la crisis humanitaria que ta faciendo a cientos de persones, mayores y guah.es, vivir en llamuergues que llamen campamentos, o andar al debalu de meyores perspeutives n’otres zones.

Por si fuera poco, l’esperpentu completóse cola detención de persones voluntaries y periodistes, y ye que dende esa institución que tanto quieren vendemos como exemplar, la Xunión Europea, nun se quier que se vea y se cunte la realidá de lo que ta asocediendo neses zones, y con eses persones que nun busquen otra cosa qu’un futuru meyor.

Tán vulnerándose los drechos humanos con pautos vergoñosos, tán intentando tapecer una fola de refuxaes y refuxaos, que ye responsabilidá direuta de los estaos imperialistes qu’empobinen la guerra y la miseria en países como Siria, al tiempu qu’emburrien o simplemente permiten que’l xustificatoriu mensax xenófobu y racista de la estrema drecha siga medrando n’abondos estaos del continente.

Dende Darréu sumámonos al refugu y la denuncia d’esta situación, y afitamos qu’un pueblu como l’asturianu, avezáu a tener que marchar a otros países pa ganar el pan, tien de ser exemplu d’acoyida y sofitu a estes persones refuxaes. Nun podemos esperar que lo faiga un Estáu español cómpliz, nin una institución podre como la XE, ferramienta del capital que sigue esforzándose día a día n’amosanos la necesidá de salir d’ella pa recuperar la nuesa dignidá como pueblos.

¡PERSONES REFUXAES, BIENLLEGAES!

No hay comentarios:

Publicar un comentario