lunes, 17 de abril de 2017

Escontra l’imperialismu, ¡soberanía popular!




Durante les últimes selmanes venimos asistiendo a una nueva escalada imperialista protagonizada polos Estaos Xuníos, principalmente en Siria pero tamién espardiéndose la tensión a otres fasteres como ye la península coreana.
 
Una vegada más, vemos cómo dende la primer potencia mundial s’inora toa llegalidá internacional y la soberanía p’atacar oxetivos que, baxo la escusa de defender la democracia y la llibertá, nun faen más que dir a la escontra de tou aquel gobiernu que nun atienda a los intereses del imperialismu hexemónicu: y como ye bien sabíu, ésti nun tien la democracia, la llibertá, o los drechos humanos como verdaderos oxetivos, sinon que namái son una cortina pa esconder el puru y duru interés económicu y xeoestratéxicu. Igual que vimos coles denomaes “primaveres árabes” y les sos desastroses consecuencies n’estaos como Libia, o igual que vemos acaldía col amiguismu respeuto a estaos asesinos y antidemocráticos como Arabia Saudí, lo único que mueve a EE.XX y aliaos, ye’l porgüeyu de les sos élites, anque esti cueste vides.

Nesi sen, paeznos imprescindible remarcar esi “aliaos”, y ye qu’ún de los incondicionales ye ésti nel que s’atopa Asturies: l’español, dende la so pertenencia a instituciones títeres como la OTAN y les bases d’EE.XX, y tamién diplomáticamente dende’l so propiu facer y el de la Xunión Europea. Nun vemos más que complicidá pa coles matances, pa con aiciones que namái sirven pa dar aliendu al Estáu Islámicu y otros grupos fundamentalistes que vienen enllenando la fastera de terror y muerte.

Dende Asturies, y dende la mocedá, nun podemos más que refugar una vegada más les puerques aiciones d’un imperialismu xabaz que ye imprescindible frayar cuanto primero: tanto nel so sentíu “clásicu” d’espansión y control territorial, como nel sen de fase superior d’esti sistema capitalista que mos afuega. Y un arma imprescindible p’algamalo ye la soberanía popular, y en consecuencia l’antiimperialismu: la posición nidia de refugar dafechu cualquier intervención de les potencies imperialistes, pero tamién de caminar con enfotu haza modelos políticos, sociales, económicos… nos que seya’l pueblu trabayador quien tenga capacidá de decidir, y de facer. 

El camín pa la lliberación pasa pola soberanía popular, pol socialismu, por un mundu llibre del imperialismu asesín qu’achuquina vides acaldía. 

NIN GUERRA ENTE PUEBLOS, NIN PAZ ENTE CLASES
PUXA LA LLUCHA ANTIIMPERIALISTA

No hay comentarios:

Publicar un comentario