miércoles, 6 de diciembre de 2017

Frayemos l’orde constitucional: ¡Mocedá írguite yá!




Llegó’l día de la sacrosanta Constitución Española: esa cola que tanto s’enllena la boca nos últimos meses la “democracia española”, los sos representantes políticos, los sos tertulianos de cabecera, los cabezaleros de la patronal… Pero detrás de la pallabrería, el maquillaxe y la manipulación, intenten tapecer una realidá que rescampla.

Siguen vendiéndomos el rellatu de la transición modélica, qu’escuende represión, facismu, claudicaciones, ya imposiciones militares, a lo qu’hai qu’amestar que marcos como l’Estatutu d’Autonomía asturianu, deriváu de dicha constitución, nun pudo siquier ser votáu poles asturianes y asturianos, igual que la institución del “Principado”, y cualquier otra cuestión que, simplemente, se mos impuso ensin cuntar cola opinión direuta d’un pueblu que dende entós vive’l desmantelamientu de los sos recursos productivos, el clientelismu y corrupción político-institucional, o’l colonialismu enerxéticu, ente otres coses. 

Refugamos la farsa constitucional, igual que refugamos cualquier constitución surdía de la imposición de les élites al pueblu trabayador. Refugamos la farsa constitucional, igual que refugamos cualquier modelu basáu na opresión nacional y nel somorguie de les naciones que componen l’Estáu español. Amás, por más que quieran convencenos de lo contrario, la llegalidá que surde d’esi testu constitucional nun ye más que papel moyao, cumplíu o non en función de los intereses de la clas dominante y los sos executores políticos: ¿ú ta la subordinación de la riqueza al interés xeneral? ¿ú ta’l derechu al trabayu y la vivienda? ¿ú ta aquello de que les llingües de les distintes comunidaes sedrán oficiales nel so territoriu?

En definitiva, consideramos qu’esti modelu nel que tien de movese’l pueblu asturianu, ye contrariu dafechu a los sos intereses como pueblu trabayador y como nación, una amarraza qu’hai que frayar pa construyir dende la soberanía de los pueblos, el socialismu y el feminismu. Pa que nun seya ésti’l modelu dende’l que se mos imponga la política enerxética del futuru, o les lleis llaborales, o’l modelu sanitariu y educativu, o pa que’l modelu económicu especulativu nun tenga espaciu. Pa que la mocedá d’esti país pueda a la fin construyir una vida digna ensin tener qu’emigrar a la fuercia, dientro o fuera l’Estáu español.

Ye imprescindible polo tanto l’autoorganización de la mocedá, esparder estes cuestiones y, sobre too, concienciar de que’l rellatu nel sistema educativu, nos medios de comunicación… sobre’l marcu constitucional del 78, nun ye más que manipulación, mentira y farsa al serviciu del réxime. 

Frayémoslu dende la mocedá. Llevantemos una Asturies llibre. 

ABAXO’L RÉXIME DEL 78

No hay comentarios:

Publicar un comentario