lunes, 30 de abril de 2018

¡Mocedá, fraya la precariedá!



Llega’l 1 de Mayu y toca facer alcordanza de les lluches pasaes, reivindicar esos episodios que ficieron avanzar a la nuesa clas énte la esplotación y les opresiones del capitalismu. Nun ye un día de cellebración, pero sí d’arguyu coleutivu como pueblu trabayador y, sobre too, de llucha.

La mocedá asturiano nun tuviemos novedaes positives: siguimos careciendo’l paru, la precariedá, la emigración, la falta d’accesu a vivienda digno, la fienda salarial pa les muyeres, y en definitiva a la posibilidá d’emancipanos nunes condiciones afayaíces y poder vivir y desarrollanos nel nuesu país.

Sicasí, como siempres, la rempuesta nun ta nel llamentu, nin nel conformismu, nin en cruzase de brazos: toca salir a la cai, siguir saliendo a la cai, pa glayar bien alto que la mocedá asturiano nun vamos parar fasta dá-y la vuelta a la tortiella de la miseria a la que mos quieren condergar. Pa reivindicar una Asturies soberana y socialista, como camín pa construyir el futuru qu’anguaño nun tenemos.

Con too ello, vamos tar presentes y llamamos a participar na manifestación entamada pol sindicalismu de clas (CSI, CGT, SUATEA, CNT XIXÓN) con entamu na Casa Sindical de Xixón a les 12:30 hores, na que va tar presente’l bloque #LluchandoPolaSoberanía, del que vamos formar parte una vegada más: precisamos de l’autoorganización, de la llucha, de tresformar la realidá del nuesu país. Frayar la precariedá y abrir un camín nuevu pa la nuestra clase y pal nuestru pueblu.


No hay comentarios:

Publicar un comentario