martes, 18 de marzo de 2014

Llangréu y Asturies nun quieren más circos reales. ¡LETI GO HOME!

La princesa Letizia Ortiz tien programa una visita al Conceyu de Llangréu pa esti xueves 20 de marzu al Centru Integráu de Formación Profesional de Caltenimientu y Servicios a la Producción. Dende la Mocedá d'Izquierda Soberanista refugamos la visita d'esta persona a Llangréu y el nuesu país yá que nun entendemos mui bien la productividá o funcionalidá de la mesma, siendo l'envís d'esti actu faer propaganda y circu de la monarquía y d'esta princesa que vive a costa de toos y toes.

Dende Darréu entendemos qu'esta individua, cuyo título oficial ye “Princesa d'Asturies” ye una parásita más d'esa institución arcaica y medieval que ye la monarquía española, institución que tien el poder cimeru d'esti Estáu y onde hai una corruptela monstruosa y evidente. Al Pueblu Asturianu naide-y consultó si quería constituyise en Principáu y tener príncipes que tuvieran el nome'l nuesu país. La mocedá asturiano consciente entiende qu'Asturies nun tien rei, somos un pueblu intelixente y hai sieglos que nun atalantamos la pervivencia de monarquíes y demás castes.

Recordamos-y a Letizia Ortiz que n'Asturies hai más de 100.000 paraos, que la mocedá sofre la emigración forciada y que nun tenemos nengún tipu de texíu industrial pa caltener nel país actividá productiva dala. Poro, convidamos-y a reflexonar a esta señora hasta que puntu ye moral, éticu y racional que viva como vive, ensín trabayar pero cobrando millones y millones públicos, dineru que xeneramos ente toos cola nuesa fuercia de trabayu.

Dende Darréu pidimos polo tanto a la señora Letizia Ortiz que nun venga a Llangréu a siguir col circu real que tien de sofrir Asturies de xemes en cuando. La mocedá asturiano consciente tenemos pernidio que la monarquía española ye un pegoyu fundamental d'esti Réxime antidemocráticu y reaccionariu que sofrimos y tien de cayer. El nuesu futuru construyímoslo nós mesmos y namái tendremos futuru cola llucha y la organización del Pueblu Trabayador Asturianu, faciendo puxu pola consecución d'una República Asturiana al serviciu de los intereses de los y les trabayadores.

¡Letizia go home! #LetiGoHome

¡Pola República Asturiana! ¡Abaxu la monarquía española!

No hay comentarios:

Publicar un comentario