domingo, 1 de marzo de 2015

Campaña pola absolución de los 5 mineros de Zarréu




Mientres la pasada fuelga de la minería, el 12 de xunetu de 2012, tuvo llugar un accidente llaboral na Mina de Zarréu, nel que se vieron afectaos trés trabayadores.



Cientos de persones, compañeros de trabayu y vecinos y vecines de la zona, allegaron al llugar de los fechos, interesándose pol estáu de salú de los trabayadores accidentaos y siendo testigos d'una actuación irregular ya irresponsable del capataz de la empresa, al marxe de los servicios médicos, que faía correr un riesgu innecesario a los trés trabayadores accidentaos.



Los compañeros de trabayu y los vecinos de la zona qu'allegaron al llugar del accidente, trataron d'evitar un mal mayor, poniendo a los trés trabayadores accidentaos en manos de los servicios médicos.



Nun mundu llaboral onde la falta de midíes de seguridá provoca muertes y pergraves accidentes, paez ser qu'incumplir toa norma de prevención y seguridá llaboral, despreciando la vida de los trabayadores y trabayadores, nun tien castigu dalgunu.



Sicasí, socorrer a los trabayadores accidentaos y ponelos en manos de los servicios médicos, castígase cola cárcel.



Quieren zarrar na cárcel a quienes socorrieron a los trabayadores accidentaos ya indemnizar a quien punxo en peligru la vida de dichos trabayadores.



Por tou ello, pa Asturies en Pie los 5 mineros de Zarréu son inocentes y la so actuación mientres l'accidente llaboral del 12 de xunetu de 2102, tuvo empobinada a socorrer afechiscamente a los trabayadores accidentaos.



Por esa razón, vamos empecipiar una campaña pola absolución de los 5 mineros de Zarréu:



-Creación del Comité de Sofitu a los 5 mineros de Zarréu: formáu por asociaciones y persones de la Cuenca del Narcea.



-Charres informatives per tol territoriu asturianu: les primeres van ser el 5, 12 y 17 de marzu en La Felguera, Grao y Avilés, respectivamente.



-Presentación de mociones nos conceyos asturianos, fundamentalmente nos conceyos de les cuenques mineres, pa sacar alantre pronunciamientos institucionales pola absolución de los 5 mineros de Zarréu.



-Convocatoria de MANIFESTACIÓN, el vienres 10 d'abril, a les 19:30 h., que va salir de la Estación de Renfe d'Uviéu.


ORGANIZACIONES Y COLECTIVOS QUE PIDEN L'ABSOLUCIÓN DE LOS 5 MINEROS DE ZARRÉU



ASTURIES: Corriente Sindical d’Izquierda, Comité de Sofitu a los 5 Mineros de Zarréu, Asturies en Pie, CGT, CNT-Xixón, SUATEA, FUSOA, Centru Social La Semiente, Para@s y Precari@s d' Asturies, Centru Social Sestaferia, Asociación Picu rabicu, Centru Social La Llume, Llar La Llegra, Darréu, Mieres en Llucha.



ARAGÓN: CGT, CUT, STEA-I, CATA, I.A., Red Solidaria de Aragón, Purna, Asociación de Vecinos Venecia, Asociación de Vecinos El Cantero.



EUSKAL HERRÍA: LAB, ESK, Ernai,



VALLADOLID: Centru Social La Ardilla Roja



MADRID: La Coordinadora Sindical de Clase (CSC), Comisiones de Base, Solidaridad Obrera, Alternativa Sindical de Trabajadores (AST), Madres Contra la Represión, Plataforma de Apoyo a Alfon.



CANARIES: Intersindical Canaria (IC), Frente Sindical Obrero Canario (FSOC), Inekaren, Azarug,



GALICIA: Central Unitaria de Traballadores (CUT), BRIGA, ISCA,



CATALUNYA: Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC),



PAISÖS CATALANS: Coordinadora Obrera Sindical (COS), ARRAN,



PAIS VALENCIÀ: Intersindical Valenciana (IV).



ILLES BALEARS: STEI-Intersindical.



ANDALUCÍA: Jaleo,



CASTIELLA: Yesca, Solidarios de la Sanidad,



FRANCIA: Unión Sindical Solidaridad.



COLOMBIA: Central Unitaria de Trabajadores (CUT).



INGLATERRA: Unite the Resistance



FEDERACIÓN SINDICAL MUNDIAL (FSM): unvía un comunicáu de solidaridá y esixe l'absolución inmediata de los 5 mineros de Zarréu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario