domingo, 26 de abril de 2015

Darréu llama a participar el 1º de Mayu nel bloque #LluchandoPolaSoberanía





Dende la Mocedá d’Izquierda Soberanista consideramos bien positivu l’afitamientu d’una dinámica de bloques soberanistes que cumple yá un añu de desarrollu, amosando que ye posible axuntar nes cais a les persones y organizaciones que componen esti espaciu políticu ya ideolóxicu, siendo amás perdestacable’l papel d’una mocedá que s’asitia como dinamizadora y principal componente d’estos bloques.

Ye por ello que la mocedá vamos tar una vegada más formando parte del bloque #LluchandoPolaSoberanía, con un sofitu firme y esplícitu a la convocatoria del sindicalismu alternativu y combativu del nuesu país (CSI, CGT y SUATEA). Denunciamos una vegada más el papel caciquil y cómpliz col poder de CCOO y UGT, siendo imprescindible pa la clase obrera asturiana siguir fortaleciendo l’alternativa sindical referencial nel nuesu país: la CSI.

Amás, frutu d’esti trabayu sindical honráu, combativu, y siempres fiel a los intereses de la clase obrera, vien surdiendo una ferramienta como les Asamblees de Trabayadores en Llucha, afitaes yá como un exemplu de solidaridá obrera y llucha dende’l marcu específicu asturianu.

Facemos polo tanto un llamáu a la mocedá asturiano a participar na manifestación de CSI, CGT y SUATEA dientro’l bloque #LluchandoPolaSoberanía, esti 1º de mayu dende la Plaza L’humedal  de Xixón a les 12:30 hores.



No hay comentarios:

Publicar un comentario