domingo, 31 de mayo de 2015

Desendolcóse en La Llegra la charra "Raigaños celtes d'Asturies"



El pasáu vienres 29 de mayu entamamos dende la Mocedá d'Izquierda Soberanista la charra entitulada "Raigaños celtes d'Asturies", col envís d'afondar na conocencia de la nuesa cultura y los nuesos raigaños, pa defendela énte l'aculturización empobinada poles élites polítiques y económiques que remanen les estructures de poder que mos somorguien. 


Na mesma'l profesor David M Rivas presentó al ponente, Inaciu Llope, que fizo un perinteresante repasu de les conceiciones esistentes n'Asturies a lo llargo la hestoria respeuto al celtismu, y la frayadura discursiva ya ideolóxica nesta cuestión, desarrollada dende Conceyu Bable. Nesi sen,afitóse'l celtismu como ún de los noyos principales de la cultura asturiana, asina como la so importancia a la hora de construyir un discursu nacional lliberador nel nuesu país.




Posteriormente tuvo llugar un prestosu alderique cola xente presente, nun Llar La Llegra enllenu dafechu. Dende Darréu agradecemos al ponente y a toles persones asistentes el facer posible esta actividá, cola que siguimos afondando na formación militante y la necesaria conocencia de tolos aspeutos de la nuesa cultura, la nuesa hestoria, y el nuesu presente como pueblu.



No hay comentarios:

Publicar un comentario