miércoles, 9 de septiembre de 2015

Un 8-S popular #LluchandoPolaSoberanía






La Mocedá d’Izquierda Soberanista participamos esti 8 Setiembre nes actividaes populares entamaes n’Uviéu col llema “Lluchando Pola Soberanía”, nel qu' amás de Darréu, llamó a participar un garrapiellu de coleutivos como La Llegra, Xunta Estudiantil Asturiana, Corriente Sindical d'Izquierda, Conceyu Abiertu, o Andecha Astur, asina como tamién la presencia de la campaña pola absolución de los encausaos del 14-N, empobinada por Asturies en Pie.

Na concentración el manifiestu espardíu espeyaba un sentir común: la denuncia de la manipulación esistente dende’l poder pa colos fechos históricos que xustificaríen esta fecha, asina como la reivindicación d’una necesaria tresformación, que va dende’l propiu movimientu soberanista asturianu, fasta Asturies como suxetu políticu.


A lo postrero, tres un pasucais qu’aportó a la Plaza’l Paragües, hebo turnu pa la llectura de compañeros de la Xunta Estudiantil y los encausaos del 14-N, asina como de Darréu. Pela nuesa parte, afitamos lo amosao nel nuesu llamáu a participar: hai que valtiar a los poderes políticos y económicos que conderguen a  la mocedá asturiano al paru, la precariedá y la emigración, y pa ello ye fundamental el camín de la soberanía.

La xornada trescurrió pela tarde con más xermandía, folixa, y reivindicación, lloñe de l’autocomplacencia típica nos actos oficiales.

¡Siguimos #LluchandoPolaSoberanía!

No hay comentarios:

Publicar un comentario