sábado, 11 de enero de 2014

¡Organizate y llucha! ¡Xúnite a la mocedá asturiano que nun se rinde!


La Mocedá d'Izquierda Soberanista entama una campaña col envís d'enanchar la so fuercia militante nos conceyos del país. Dende esti mes de xineru Darréu desendolcará una campaña de captación de militancia y enanchamientu de la bas social col oxetu de da-y más voz a la mocedá que nun se rinde n'Asturies. Construyir una Asturies soberana, socialista y feminista ye un de les obligaciones hestóriques del Pueblu Asturianu, un país onde nun tea sitiu nenguna triba d'opresión y onde seya la clas trabayadora asturiana la dueña del so destín, decidiendo toos y toes que queremos en cada momentu de manera democrática y llibre. Nesta llucha la mocedá tien de ser una fuercia social determinante y tien de comprometese más que naide con esti col so futuru. 

Pa entamar esta campaña asoleyamos 2.000 pegadielles cola intención d'espeyar na cai la nuesa imaxe y esparder pente la mocedá asturiano la necesidá d'axuntase al proyeutu soberanista y revolucionario y comprometese na defensa organizada de los sos drechos. Convidamos a toles moces y mozos del país a organizase y lluchar en Darréu como coleutivo referente del soberanista xuvenil. Día tres día tan robándonos el futuru y camentamos que nun podemos toleralo más y la meyor manera de refugar esto ye organizase y lluchar.

Otra Asturies ye posible y pa ello necesitamos el compromisu y la fuercia militante de toes y toos. Poro, la campaña d'espardimientu de la imaxe de Darréu y captación de militancia y sofitu social tendrá delles manifestaciones a lo llargu los prósimos meses. Si el presente ye de llucha el futuru ye de nueso, esa ye la nuesa másima, la másima de la mocedá asturiano consciente que nun se rinde. Organizase y lluchar ye güei una obligación pa cada mozu o moza d'esti país y de la so clas obrera. 

¡Xúnite a nós y brega pola llibertá, el futuru, la dignidá y la xusticia!

¡Puxa Asturies llibre, socialista y feminista! ¡Alantre la llucha de la mocedá asturiano!

No hay comentarios:

Publicar un comentario