lunes, 14 de julio de 2014

24 xunetu: manifestación solidaria cola Revolución Cubana

El prósimu xueves 24 de xunetu va tener llugar en Xixón la manifestación añal en solidaridá cola Revolución Cubana. La marcha va salir de la Plaza L'Humedal a les 20:00 h. y percorrer les principales cais de Xixón.

La manifestación ta empobinada pol Comité Asturianu contra'l Bloquéu y de Solidaridá con Cuba, plataforma na que s'integra Darréu. Esta convocatoria tien de ser una amuesa de sofitu incondicional a la Revolución Cubana, un clamar contra'l vergoñosu bloquéu y un glayiu xunitaria en favor de la llibertación de los cinco patriotes cubanos presos n'Estaos Xuníos.

Dende Darréu llamamos a la mocedá asturiano a participar nesta convocatoria pa demostrar al mundu que Cuba nun ta sola y que'l Pueblu Trabayador Asturianu ta con Cuba Socialista. La nuesa realidá merez una visión del percorríu hestóricu d'esta digna revolución cubana pa deprender y sacar leiciones de compromisu y dignidá. Los pueblos, güei como ayeri, merecen respetu y ver la so soberanía respetada y pa ello'l socialismu supón un garante de paz, hermandá y respetu ente los pueblos del mundu. Por ello llamamos a participar na manifestación y puxar pola emancipación nacional y social de tolos pueblos.

¡Cuba nun ta sola! ¡Asturies con Cuba Socialista! ¡Venceremos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario