jueves, 10 de julio de 2014

Facismu y sionismu, armes del imperialismu.

Nos últimos díes vemos como dende los mass-media empobinen imaxes del conflicto desencadenáu na tierra de Palestina o cómo’l conflicto d’Ucrania xube cada vuelta más d’intensidá. Por supuesto, dichos mass-media muestren una visión de la realidá dafechamente distorsionada, mazcaritada siempres de supuesta “neutralidá”, esa neutralidá que nun s’esmolez polos crímenes contra la humanidá, la culpabilidá del agresor que-y da de comer a la prensa burguesa o la violación de la soberanía de los pueblos. 

Dende Darréu, la Mocedá d’Izquierda Soberanista, queremos tresmitir un mensaxe d’afectu y solidaridá a los pueblos d’Ucrania y Palestina. Creemos que la mocedá asturiano nun puede quedar callada énte la gravedá de lo que ta pasando nestos países y lo que tan sofriendo estos pueblos. Como internacionalistes queremos tresmitir dende Asturies tol puxu posible a les persones que tan lluchando anguaño n’Ucrania y Palestina contra l’imperialismu.

En plena crisis global del capitalismu paez ser que l’imperialismu ta desendolcando una ofensiva en dellos continentes pa garantizar los sos negocios, afitaos siempres na esplotación, la violencia y l’espoliu. Esta ofensiva ta faciendo que tornemos a una realidá curiosa pero non por ello menos cierta, la utilización de corrientes ideolóxiques supuestamente contraries pero que tienen un mesmu amu. Tamos falando del facismu y el sionismu, qu’en distintes llatitúes mundiales trabayen exerciendo una violencia criminal pa los dictaos imperialistes.

N’Ucrania vemos como’l gobiernu pro-Unión Europea convive y trabaya a comuña colos grupos facistes o neonazis pa combatir la resistencia antifacista, que quier decidir el futuru de los pueblos d’Ucrania de forma democrática o refuga que l’imperialismu viole la soberanía política y económica del país. En Palestina Israel sigue asesinando a inocentes y calteniendo la ocupación del territoriu palestín de la única forma que sabe, ye dicir, colos crímenes xabaces y la impunidá internacional.
Dende Darréu queremos polo tanto unviar un mensaxe de solidaridá y puxu a estos pueblos que combaten l’imperialismu, facista o sionista, y namái quieren vivir en paz y llibertá. Dende Asturies a Donetsk o Gaza la llucha contra l’imperialismu continúa y nun tien d’aparar hasta que tolos pueblos del mundo podamos vivir en paz, armonía y llibertá y nun dependamos de los dictaos criminales del capital.

¡Solidaridá con Ucrania y Palestina!

¡Pola soberanía de los pueblos! ¡Abaxu l’imperialismu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario