martes, 8 de julio de 2014

Llamamos a participar na mani d'esti xueves contra'l paru y la esplotación llaboral.

La clase obrera sigue alcontrándose nel nuesu país con una situación percomplicada nel tarrén llaboral, onde l’alternativa xeneralizada al paru ye la precariedá, la temporalidá y la esplotación llaboral. Esto algama especial rellevancia nuna mocedá que sufre frontalmente y de forma más intensa estes problemátiques, que deriven nun 55% de paru, más de 8.000 desemplegaos/es ensin trabayu anterior, y miles d’emigraciones a la gueta de trabayu cada añu.

Como alternativa, toa aquella persona o coleutivu que plantega alternatives y se moviliza p’algamales, alcuéntrase cola represión y la criminalización del aparatu gubernamental, policial, y de los sos brazos de comunicación; con multes, detenciones , imputaciones y manipulaciones mediátiques.

Ye por ello que Darréu sofita y fae llamáu a participar na marcha entamada por Asturies en Pie con salida nel Náuticu de Xixón a les 19:30 h. d’esti xueves, “Escontra’l paru y la esplotación llaboral”. Nesi sen, queremos tresmitir tamién la nuesa solidaridá pa col compañeru de Par@s y Precari@s multáu con 200 euros por apegar cartelos pa esta movilización.

No hay comentarios:

Publicar un comentario