miércoles, 2 de julio de 2014

¡Fuera la patronal de los espacios de la clas obrera!

La Mocedá d'Izquierda Soberanista DARRÉU quier treslladar la so solidaridá a la Corriente Sindical d'Izquierda que vien de sofrir un nuevu atropellu represivu, esta vegada n'Avilés. Compañeros del sindicatu recuperaben la Casa Sindical d'Avilés y foron desagospiaos de la mesma, siendo cuatro persones imputaes por orde de la patronal asturiana.

La Casa Sindical d'Avilés foi entregada va tiempu a la FADE ensín nengún xacíu y la patronal dende esi intre tenía l'edificiu ensín cumplir nenguna función social. L'únicu destín que-y esperaba a les instalaciones de la Casa Sindical tando en manes de la patronal yera l'abandonu y desaniciu. 

Compañeros del sindicatu CSI ocuparon el llocal y quinxeron recuperar la Casa Sindical pa facer qu'esta tornara al so dueñu lexítimu: el Pueblu Trabayador d'Avilés. Cuatro persones tan imputaes por "usurpación y daños" tres una denuncia de la FADE, que foi fecha efeutiva cola collaboración de Gabino de Lorenzo, Delegáu de Gobiernu, y la so policía represora.

Dende Darréu queremos amosar la nuesa solidaridá coles persones represaliaes y denunciar publicamente les tautiques caciquiles y facistes de la patronal asturiana. Pa la mocedá asturiano que llucha estes persones merecen tol respetu pol fechu de recuperar pa la clas obrera un espaciu que-y pertenez por drechu. L'auténtica usurpadora de la Casa Sindical d'Avilés ye la FADE de los recortes, la emigración xuvenil, la precariedá y l'alta siniestralidá llaboral.

¡Tamos fartxs de represión!
¡Fuera la patronal de la Casa Sindical!
¡Que viva la llucha de la clas obrera!

No hay comentarios:

Publicar un comentario