lunes, 15 de septiembre de 2014

Darréu entama una nueva campaña contra la emigración forciada de la mocedá


La Mocedá d’Izquierda Soberanista ta entamando una nueva campaña de denuncia de la situación que vive bona parte de la mocedá asturiano, obligada a emigrar a la gueta d’un futuru dignu fuera d’Asturies. L’envís ye denunciar la situación, pero tamién afondar nes sos causes, y na necesidá de caminar haza la soberanía, el socialismu, y la fin del patriarcáu, pa poder garantizanos un futuru n’Asturies, un futuru p’Asturies.

Como primeros pasos, ufrimos el manifiestu entituláu “Non a la emigración forciada: queremos una Asturies con futuru”, nel que Darréu afonda más nes causes y razones que lleven a desendolcar esta nueva campaña. 

De la mesma forma, tamién ponemos a dimposición dos cartelos: ún empobináu a la mocedá emigao, y otru a la mocedá que vive n’Asturies. L’envís ye axuntar semeyes nes que toos y toes digamos bien alto que mos obliguen a emigrar, y que queremos vivir y trabayar nel nuesu país. Poro, animamos a unviar les vueses semeyes, bien a darreu.moceda@gmail.com, como a les distintes redes sociales.
En feches vinientes, nueves aiciones y propuestes.



Collabora cola campaña, ¡fai la to semeya! 


No hay comentarios:

Publicar un comentario