martes, 14 de octubre de 2014

Ruta pelos sitios clave de la Revolución d´Ochobre de 1934 n´Uviéu.


La ruta entama a les 16:00 dende´l Cimenteriu d´Uviéu, cruce de la carretera AS-242 cola subia al Cimenteriu, hai un bus cada hora que ye la llinia L1, diremos toos xuntos dempués de la xinta popular nel Llocal Cambalache (Fabada y arroz con llechi 6€), Les paraes pa garrar el bus por exemplu son: Plaza América, Independencia, Uría y Marqués de Sta. Cruz. A cargu de Amaia Caunedo. La ruta entamará mui puntual, podeís tamién dir amestándovos al recorríu:

Itinerariu, a cargu d'Amaia Caunedo:

Cimenteriu: na explanada na que s´atopa’l monolitu n’homenaxe a los fusilaos na posguerra. Ellí alcontrábense escondies dalgunes armes que s´ usaron durante la revolución y foi´l llugar d´alcuentru de varies columnes revolucionaries en so avance a Uviéu.

Caño del Águila: falaremos del barriu de San Llázaru y Villafría, combates y represión.

Malatería: falaremos de los combates na antigua Malatería.

Ronda Sur: (cerca de l´antigua Puerta Nueva). Falaremos de los combates ellí acaecios.

Pza. Salvador Allende (antiguu conventu de les Adoratrices): Falaremos de la represión que sofrieron ellí los combatientes de la revolución, una vegada qu´ esta foi estrapallá.

Plaza de San Miguel: falaremos de varios llugares que s´alcuentres nes cercaníes: del antiguu hospital, de l´antigua Quinta Röel y la sede del Tercer Comité Revolucionariu n´ Uviéu .

C/Arzobispo Cueto Guisasola esquina con C/Marqués de Gastañaga: ye´l llugar onde alcontrábase´l antiguu cuartel de carabineros.

Plaza de la Casa Conceyu: llugar onde alcontrabase´l antiguu Banco Español de Crédito
.
Plaza del Fontán: llugar de xunta del Segundu Comité Revolucionariu, etc...

Plaza de la Escandalera: Falaremos de los socesos socedios na Diputación, asina como de los combates na zona de la cai Uría.

C/San Francisco: Universidá antigua y socesos ellí acaecíos.

Plaza de la Catedral: baxaremos pola Cai del Águila pa falar de los combates alrodiu a la catedral y l´antiguu Gobiernu Civil.

C/Adelantado de la Florida: en frenti a la antigua fábrica d´armes pa falar de los combates acaecios equí.

Campus del Milán: antiguu Cuartel de Pelayo, pa falar alrodiu de la organización militar de la resistencia y la represión ellí fecha tres el fin de la revolución.

No hay comentarios:

Publicar un comentario