viernes, 11 de septiembre de 2015

¡Fuera la Guardia Real de Mieres!



CONCENTRACIÓN ESCONTRA LA VISITA DE LA GUARDIA REAL A MIERES

DOMINGU 13 DE SETIEMBRE. 12:30 h. PARQUE XOVELLANOS. MIERES ASTURIES

CONVOCA: PLATAFORMA CONTRA LA VISITA DE LA GUARDIA REAL A MIERES (Mieres en Llucha, PCPE, Asturies de pies, CSI, Alternativa Socialista, Somos Mieres, FAMYR, Darréu)

Dellos coleutivos políticos y sociales, asina comu persones a entítulu particular, roblamos el presente comunicáu escontra la visita y desfile de la Guardia Real en Mieres. Creemos que la hestoria republicana de Mieres encaxa mal cola exhibición ecuestre d'un cuerpu militar amestáu a una institución tan pocu democrática como la monarquía. Los valores de llibertá y democracia vense socavados cuando s'empondera la institución monárquica, una institución que nos últimos tiempos namá foi noticia pola so poca exemplaridá pública, y que la so mera esistencia topeta frontalmente cola racionalidá y los valores democráticos que tien d'inspirar una sociedá moderna. Mieres cunta con una perllarga tradición republicana ya inda güei esisten fueses onde descansen víctimes republicanes del franquismu del que la monarquía ye heredera.

Asina mesmu, llámanos poderosamente l'atención qu'un equipu de gobiernu que se diz republicanu como’l testeráu por Aníbal Vázquez sofite y promueva viviegamente la presencia de militares monarquicos en Mieres. L'equipu gobiernu d’Aníbal Vázquez paez xugar con una moneda de dos cares, pero nun tamos dispuestos a participar nesti xuegu: Aníbal Vázquez tendrá de decidir ente respetar la memoria republicana de Mieres o bien aplaudir el pasu de los entorchaos y fusiles monárquicos. Mientres n'Uviéu la postura d'Izquierda Xunida foi d'oposición a esti actu, Izquierda Xunida en Mieres abraza a la Guardia Real y a lo que representa. La realización del desfile militar de la guardia personal del Rei nun puede considerase de nenguna manera una actividá lúdica o turística, sinón que supón un ensalzamientu inverosímil de militarismu, cuantimás ante les neñes y neños de Mieres. La monarquía y un exércitu al serviciu del Rei nun son los valores que queremos tresmitir a les futures xeneraciones.

Finalmente, consideramos intolerable'l comportamientu del equipu gobiernu na xestión llevada a cabu pa traer a la Guardia Real, una xestión absolutamente opaca y reservada. ¿qué ye, que sienten los responsables del gobiernu local daqué de vergüenza ante la traición que tán realizando escontra la tradición y los valores republicanos de Mieres? Nun podemos almitir qu'un gobiernu que s'enllenó la boca con discursos de tresparencia mientres la campaña electoral allegue agora a negociaciones en reservaos y llamaes telefóniques pa traer a la guardia personal del Rei al nuesu conceyu. Entenderíemos esti comportamientu n'otres fuerces polítiques, pero nun lo esperábemos de quien faen alarde de democracia y tresparencia. Nesti sen, entendemos que se ta furtiando a la ciudadanía un alderique fundamental, y gustaríanos que se celebrara un Plenu estraordinariu nel conceyu de Mieres pa que les estremaes fuerces polítiques s’asitiáren sobre esti asuntu. Consideramos que la trescendencia del mesmu merezlo y, nel casu de qu’Aníbal Vázquez nun consienta nello vamos entender que va siguir ensin escuchar a la ciudadanía de Mieres y ensin respetar la honesta hestoria republicana d'esti conceyu.

Tamién nos gustaría tresmitir estes entrugues a l'actual Corporacion de gobiernu esperando una respuesta qu'hasta agora nos foi refugada magar de solicitales pol rexistru.

Dada la hestoria d'esti conceyu, ¿Cuál ye'l motivu de traer esti espectáculu?

¿Cuál va ser el programa? ¿A qué se debe esta opacidá per parte la corporación? 

Teniendo en cuenta'l calter de los partíos que componen esta Corporación, ¿va tar representada oficialmente nos actos?

¿Qué repercusión económica van traer estos actos al conceyu Mieres?

Hai rumores de visites a colexos, ¿cuál ye l'oxetivu pedagóxicu? 

Y a lo último, ¿cómo ye posible qu'una Corporación que participa nos homenaxes nel Pozu Fortuna traiga a la guardia real a Mieres?

No hay comentarios:

Publicar un comentario