miércoles, 18 de mayo de 2016

Pola soberanía popular: ¡fuera l’imperialismu de los pueblos llatinoamericanos!





Nes últimes selmanes tamos viendo cómo la ofensiva contra los gobiernos progresistes de llatinoamérica medra de contino, con procesos qu’anque en cierta manera garren formes distintes a décades atrás, busquen los mesmos oxetivos: el regresu del neolliberalismu que tanta miseria traxo, y de la so mano la sumisión de los pueblos a los intereses d’EE.XX y l’imperialismu. Nesi sen, los casos de Brasil y Venezuela son los más destacaos, ensin escaecer lo que ta pasando n’otros estaos como l’arxentín, cola torna al poder de la drecha y les sos polítiques antipopulares. 

El casu brasileñu queda perbién resumíu cola composición d’un gobiernu d’homes, blancos, ricos, y enllenos de corrupción, que col so golpe de baxa intensidá busquen entainar coles contrarreformes que favorezan a la oligarquía énte la mayoría social. Y el casu venezolanu, non por yá conocíu, dexa de ser grave y bien rellevante, con una xabaz y golpista derecha sofitada a nivel internacional dende estaos como l’Español, onde va pocos díes el PSOE de Siero convidaba  con tolos honores institucionales al pá del golpista Leopoldo López.

Dende Asturies nun queda otra que reforzar el compromisu antiimperialista, porque como bien queda demostrao, les oligarquíes siguen espeyando en tolos países el so calter antidemocráticu, como antidemocráticu ye’l so sistema capitalista y la esplotación, la fame, la precariedá y la represión que trae embaxo’l brazu. 

Esi antiimperialismu ya internacionalismu, pa nós va venceyáu a la denuncia del papel d’esti Estáu español nel que nos atopamos, como parte que ye d’esi engranax reaccionariu  dientru y fuera de les sos llendes. Paeznos en consecuencia que la superación d'esti marcu y la salida de les estructures imperialistes (OTAN, XE, Reinu d'España) ye una necesidá hestórica p'Asturies y el so futuru. Nun podremos vivir en paz, con xusticia social y en llibertá mentantu teamos baxo la bota imperialista, y ye por ello imprescindible la llucha pola soberanía de los pueblos, y la construcción d’otru orde socioeconómicu.

FUERA LES GARRES IMPERIALISTES DE LOS PUEBLOS
MOCEDÁ ASTURIANO, MOCEDÁ INTERNACIONALISTA


No hay comentarios:

Publicar un comentario